ee, jaha?

Det är inte jag som drev "onceagaiin", även om ponnysanning säger det, och det står att jag sammarbetar med henne. Har ingen aning om vem hon är, och såvidare.
Men jag kan inte bestämma vad ni ska tro, så tro vad ni vill. :)

Btw, till dig "Elin" som skrev att Muskot inte får tävla. Jag tävlar Muskot hur mycket jag vill, hur högt jag vill och hur ofta jag vill!
Jag har kontakt med Maja som har haft honom alla andra år utom 1, och jag vet nästan precis allt om honom, allting som har hänt nästintill. :)
Och Henning har inte sagt något till oss, eller vissa saker har han sagt, men dom tänker jag icke skriva här. :)
Så om du/ni vill något mer så får ni ta kontakt med mig. :)

puss!

 






Jag och min absolut underbara häst. :)
Och en sista gång, jag är inte "onceagaiin julia"!


Kommentar/er
Postat av: Linnea

Hu

2011-04-19 @ 23:00:56
Postat av: Mariem

Visst...därför ska det krävas ONCEAGAIIN'S lösenord för att komma till din blogg...hmmm...inte alllls duu.

2011-04-20 @ 06:39:38
Postat av: sabina

Han ser ju jätte fin ut! :)

2011-04-20 @ 07:30:16
URL: http://sabinahill.blogg.se/
Postat av: Elin

asså jag menade inte att vara otrevlig eller nåt , men jag har hört många säga typ att han inte får tävlas o så när jag har vart där på läger vem vet de kanske inte är sant?:p men beror inte det att han är halt på hans skada eller nåt?

2011-04-20 @ 12:48:10
Postat av: Noomie

Det är möjligtvis inte Muskot som stått på Sjöstjärnans ridläger?(:

2011-04-20 @ 22:17:08
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0