godermorgon

Godmorgon! Nu ska jag till stallet, för ikväll/eftermiddag ska jag till gbg med Linnea och kolla bio. :)

Dålig uppdatering igår, men jag kom inte hem från stallet förens vid halv elva, och då kände jag inte direkt för att sätta mig vid datorn och blogga, så därav den dåliga uppdateringen.


Kommentar/er
Postat av: Heidi

SV; Nej, jag har inte pratat med Sandra så mycket om hur jag ska rida honom. Men det kändes som att skolor skulle göra spatten värre, men om du har en häst med spatt och säger att man ska rida så så är det säkert rätt. Jag har faktiskt ingen bra koll spatthästar ;) Men då vet jag! Då behöver jag iaf inte vara rädd för att kräva lite arbete av honom! =)

2011-03-30 @ 22:03:13
URL: http://lmochhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0