Hemma

Hemma igen nu, efter en ganska okej kväll.
Jag kan ju inte påstå att jag var speciellt social då men, gick i alla fall två ganska bra filmer så jag dog inte. :)

Hade laddat upp för "Låt den rätta komma in", trodde den skulle vara jätte bra eftersom boken är det, men den var ju dock inte det. Tröttnade efter nästan halva, så kollade på "John Tucker must die" istället, mycket bättre!
Hehe, jag typ älskar sånna filmer, + att Penn Bagdley och Brittany Snow var med. (a)


Kommentar/er
Postat av: Emmathörnberg

Jag såg också John tycker must die , jag tyckte den va jätte bra!!! ;D

2011-01-09 @ 23:28:59
Postat av: Emmathörnberg

Jag såg också John tycker must die , jag tyckte den va jätte bra!!! ;D

2011-01-09 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0