gammal kärlek rostar aldrig..

HEJ!

Jag måste erkänna att jag faktiskt har saknat min blogg, hur man nu kan göra det? ;o
Men har bestämt mig för att börja blogga igen lite smått, haha. Jag har mycket mer tid nu, då jag dels har lämnat tillbaka Muskot och så har jag snart sommarlov! Vilket ska bli hur skönt som helst! :)

Tänkte fixa designen lite först om jag minns hur man gör.. Hehe! (a)
Och sen skriva lite hur jag har det nu och vad som har hänt, för det har hänt en massa kan jag lova! :)

/Hanna. (Tänkte fixa en såndär fin nanmskylt oxå, får se hur det går..)


Fina, älskade Muskot. ♥


Kommentar/er
Postat av: Ninni

nää, inte just nu. Men jag ska använda det under sommaren tror jag :)

2011-06-21 @ 21:27:27
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Åh gud va roligt!! Du har inga gamla bilder på henne? :D

2011-06-23 @ 23:13:25
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0